Street Fighter 6 از موتور RE استفاده خواهد کرد

Street Fighter 6 از موتور RE استفاده خواهد کرد

Capcom  موتور RE Engine را با Resident Evil 7 در سال 2017 معرفی کرد و از آن زمان به بعد، موتور منتخب شرکت برای اکثر نسخه‌هایش شده است. تمامی بازی‌های بعدی  Resident Evil، Devil May Cry 5، Monster Hunter Rise، و حتی Ghosts 'n Goblins Resurrections و Capcom Arcade Stadium مانند Pragmata آینده، با موتور داخلی اجرا می‌شوند.

 

پس جای تعجب نیست که به نظر می رسد یکی دیگر از نسخه های بزرگ بعدی Capco نیز این کار را انجام دهد. Street Fighter 6  اکنون به طور رسمی معرفی شده است، و در حالی که جزئیات این بازی، در اکثر موارد، در حال حاضر وجود ندارد، طبق گفته های داخلی شناخته شده AestheticGamer  یا  Dusk Gole ، بازی بر روی موتور RE اجرا خواهد شد. البته هیچ تایید رسمی در این مورد وجود ندارد، اما با توجه به اینکه کپکام تا چه اندازه این موتور را برای کم و بیش تمام تولیداتش مورد استفاده قرار داده است، به نظر نمی رسد که این کار دور از انتظار باشد.

 

البته، کپکام گفته است که در تابستان در مورد Street Fighter 6 حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت، یعنی زمانی که احتمالاً گیم‌پلی بازی را خواهیم دید و در مورد زمان عرضه بازی و پلتفرم‌هایی که عرضه خواهد شد، مطلع خواهیم شد. احتمالاً در آن زمان نیز در مورد موتوری که کار می کند صحبت خواهیم کرد.

 

جالب اینجاست که AestheticGamer قبلا نیز ادعا کرده بود که Dragon's Dogma 2 که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، از RE Engine نیز استفاده خواهد کرد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Street Fighter 6 از موتور RE استفاده خواهد کرد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0263

خبرنامه بازی ها

گالری